آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر

آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر؟ در واقع، اگر شما می توانید کلیه های آسیب دیده بر اساس حفاظت از عملکرد باقی مانده کلیه خوبی تعمیر، پیشرفت این بیماری می تواند به خوبی کنترل شده، حتی می تواند معکوس.
آیا نارسایی کلیه یک بیماری علاج ناپذیر؟
در گذشته، بسیاری از مردم فکر می کردند که نارسایی کلیه را نمی توان درمان به دلیل بافت کلیه آسیب دیده نمی تواند تعمیر شود. اما در سال های اخیر، مردم پیدا کرده اند که کسانی که سلول های کلیوی که نکروز هنوز می توان با درمان به موقع و به درستی تعمیر.
چه مرحله از نارسایی کلیه می تواند معکوس شود؟
با توجه به پژوهش، افرادی که در مراحل اولیه (سه مرحله اول) هنوز یک شانس برای معکوس بیماری خود را، که می گویند اولین مرحله از بیماری کلیوی می تواند معکوس.
همانطور که در بالا تنها سه مرحله اول بیماری کلیوی ذکر می تواند معکوس، این است که به معنی افرادی که در مرحله پیشرفته است هیچ امیدی برای درمان بیماری خود را؟ در واقع، پاسخ منفی است. چرا که برای این بخش از بیماران آنها ممکن است از دست دادن شانس به عقب بیماری خود را، اما با یک دوره درمان آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت و زندگی بهتر بدون دیالیز.
چه نوع درمانی برای درمان نارسایی کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماران کمک به درمان بیماری خود را با بهبود عملکرد کلیه و حفاظت از کلیه ها باقی مانده را از آسیب بیشتر است. در طول درمان، پزشکان همچنین برخی از پزشکی چینی دیگر ترتیب بر اساس نیاز، بنابراین به عنوان برای رسیدن به یک اثر درمانی بهتر است.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: